What kind of human you are?
Friday 15 November 2013 • Friday, November 15, 2013 • 0 comments
Assalamualaikum.

Well today I would like to talk about him.

Yelah dia sapa lagi weh. Taktau kenapa, aku bukan pandai sangat terus terang. Kadang tu aku duk perhati je perangai dia. Gua tengok je babe. Dia tengok gua diam means gua watlek watdua aa tu? Hmm silap aa yeop!
Aku taktau nak kata apa. But since dia yang rapat dengan aku. Aku rasa macam bodo je bila dia buat macam tu dekat aku. Alasan kata nak tengok respon aku? Kepala hangguk geleng geleng dia. Hm cam kerek je ayat aku. Em em emmmm

Sayang ke? Sayang lah jugak. Kadang rasa macam dia aku punya. Kadang rasa macam eh pehal lu ni bro? ajet ajet lak? Motif?hmm

Tapi bila dia dah buat macamtu dengan aku. Aku diam kan jelah. Sebab aku pernah cakap, aku nak tengok sejauh mana betulnya apa dia penah cakap kat aku dulu. And I never say a word pun untuk itu. Aku akan diam. Yelah he is not even mine pun. Buat apa aku lelebih. Kan?

Tapi bila aku dah diam eh makin galak pulak dia. Kadang aku rasa menyampah. Kadang aku sakit hati. And I don’t know what for that “feelings” goes to me. Yang aku tahu, selagi dia bukan yang halal untuk aku. Takpa aku tak kisah.

Sebab aku pasti dengan janji Allah, kalau benar orang itu adalah jodohku. Dia akan sentiasa dengan aku walaupun aku ni ibarat puting beliung, singa lapar atau apa apa jelah. Sebab aku nak tengok sejauh mana orang itu boleh bersabar dengan aku.



OLDNEW
This is my online diary♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

Chating here ♥
Leave your footprint here


Credits ♥
Hug and Kisses

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Ain Farhana