Selangkah saja lagi :')
Friday 15 November 2013 • Friday, November 15, 2013 • 0 comments
Assalamualaikum.

Harini aku pegi hadiri sesi pendokumentasian, cop jari dan urine test. Agak awal aku bangun harini tapi sayang aku tak dapat nak subuh sebab ABC .

Aku sampai kat maktab PDRM itu ada dalam pukul 0720 pagi. Masa tu dah ramai dah duduk kat dewan. Agak ramai juga orang yang aku kenal lulus kemasukan ni. Seronok bila jumpa balik. Aku kalau dah jumpa geng huha huha macam orang gila. Sampai tuan tu suruh aku g depan menyanyi. Tapi aku main pantun. Lawan dengan tuan tu. Nampak kan hyperactive nya aku.

Taklimat start dalam pukul 0800 pagi camtu. Masa tu dorang tunjuk cara nak isi borang pe semua. Dalam 0830 baru start isi borang. Dah laa dewan tu sejuk pastu kat luar hujan lebat. Em memang mendapat aa, habis beku tangan aku. Nak tulis nama sendiri pun seketul seketul.

Lepastu buat urine test. Memandai je engko Hani kata dia follow sampai tak kasi tutup pintu. Aku siang malam duk fikir nak buang air style camne kalau dia usha je aku nanti. Yapedaa ko. Mana ada dia buat cemtu. Dia ikut sampai bilik air je. Bukan sampai jamban. Settle urine, aku buat cop jari. Sampai tang aku je cik tu ada je modal nak bebel kat aku. Suh aku lembutkan jari laaa ape laa. Memang la kat sekolah aku masuk kelab kebudayaan tapi bahagian acting bukan dancing. Memang keras laa tangan aku. Pulak aku sekolah sukan jap setahun. Mengong.
Aku ingat settle tang aku dah boleh balik. Maunya aku lapaaa dah lah dewan sejuk baq anggg. Sekali kena tunggu sampai semua habis. Berapa kali 10 minit aku bagi alasan kat ayah. Nasib ayah cuti harini.


Tu jelah, tuan cakap maybe calon semua pegi 12 December atau 15 January tahun depan. Tempat pusat latihan polis Kuching, Sarawak. Kbye jauhh T.T

OLDNEW
This is my online diary♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

Chating here ♥
Leave your footprint here


Credits ♥
Hug and Kisses

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Ain Farhana