Looks like ?
Tuesday 26 November 2013 • Tuesday, November 26, 2013 • 0 comments
Assalamualaikum.

Harini bangun pagi toleh kanan toleh kiri. Bangun g depan tengok takda sapo kat rumah. Sonyap yo. Jam menunjukkan dah pukul 930 pagi. Its too late babe. Tak baik anak dara bangun lewat. Rezeki tak masuk. Hihi nasib baik bangun harini bukak tudung salji dah ada sarapan. Baikkan ibu :*

Apa yang membuatkan aku nak taip entri kalini? Hm saboo nak cerita aa ni. Bangun pagi check henpong. Tu yang selalu aku buat pepagi. Mana lah tau bakal husband I hantar mesej wish good morning ke kan. Lama daa tunggu. Hahaha. Rupa rupanya si nurihan. Kemain panjang mesej dia engko. Aku tengok jam yang dia hantar pukul 251 pagi. Dia cakap baru lepas otp dengan jejaka hensem kat kampus aku tu. So sweet dorang. Si Faris tu buat pengakuan laa kat Yan cakap dah lama cari Yan, usha Yan. Siot aa, budak hot Unisel suka kat yan. Wewwittt. I jeless ok! Tapi takpa tu bahagian dia. I just wish for her happiness. Jangan sedih lagi tau weh. Barang yang lepas jangan dikenang.

Tu lah mengenangkan mesej Yan tu, sampai aku mandi, sapu sampah, kemas rumah dan sidai baju. Aku duk terfikir tang aku. Yelah siapa yang aku nak. Siapa yang aku cari. So today I would like to tell you olss about “lelaki yang aku cari”. Pasal nilai nilai murni macam hormat orang tua tu dan sewaktu dengan nya dah biasa sangat orang nak. Siapa tanak kan? Aku pun nak yang macam tu. Sebab tu semua akhlak. Kita yang buat dia. Bukan dia buat kita. Terpulang pada individu tu sendiri. Lagipun perempuan yang baik untuk lelaki yang baik.

So lelaki yang aku cari ni macam mana ya? Emm aku cari lelaki yang suka jalan jalan sana sini. Maksud aku macam jalan jalan cari makan. Haa sebab nya aku ni suka makan. Dan suka cuba makan kat tempat tempat yang aku tak pernah try. Kedua, aku suka lelaki yang ada saja plan dia untuk aku. Contohnya macam “hai awak, weekend ni keluar jom jalan?” atau “awak, esok free tak?saya nak bawak awak g makan kat blablabla” kedua aku cari lelaki yang suka travel. Maksud aku suka pergi bercuti atau melancong. Pergh best okay dapat partner camni. Aku suka sangat travel sana sini. Tapi time ada duit laa. Gila engko nak pegi time poket kosong. Aku ingat nati aku kerja aku nak start pegi dalam Malaysia dulu. Baru luar negara. Em lagipun aku nak sangat honeymoon kat Korea! Hahaha. I will make it come true. Insha Allah.

Ketiga aku suka lelaki yang suka outdoor. Macam aku, aku suka pergi tempat yang menguji kekuatan fizikal dan mental. Aku suka main paintball, wall climbing dan sewaktu dengannya. Tempat yang aku pergi dekat Shah Alam. Memang best! Tu jelah buat masa ni. Sebab aku memang suka buat benda ni semua. Ini aku. Memang tak reti duduk diam. Aku suka buat aktiviti. So aku cari someone yang boleh go on dengan aktiviti aku dalam kehidupan ini.

Pembetulan ya. Aku cari lelaki yang aku nak. Bukan yang aku SUKA. Selalunya orang yang aku suka ni semua takkan bertahan lama dengan aku. Kalini memang aku tunggu orang tu pulak yang terima semua kelemahan aku. Aku follow the flow. Sebab buat masa ni, aku takda nak ada komitmen dengan sesapa. Pi lantak aa henpong aku senyap atau apa. Sebab aku ada banyak aktiviti yang boleh aku buat untuk hilangkan rasa takde “someone” tu. Wakaka. Bye olssss muahhhh



OLDNEW
This is my online diary♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

Chating here ♥
Leave your footprint here


Credits ♥
Hug and Kisses

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Ain Farhana