Kenangan yang takkan pernah hilang
Friday 8 November 2013 • Friday, November 08, 2013 • 0 comments
Assalamualaikum.

Okay kita akan putar balik masa ke beberapa bulan yang lepas. Supaya engkorang faham yang aku senyum dan bergelak ketawa ni bukan untuk diri aku sendiri. Tapi untuk orang lain. Siapa orang lain tu haa ni aku nak cerita…

Saya rindukan awak Dika, tapi bila saya teringatkan awak.. hati saya menangis.. kenapa awak macamni, apa lagi salah saya..hmm.

Harini Yan biarkan aku tertanya Tanya sendiri. Apa yang dia maksudkan dengan miracle? Miracle make me happy. Then she wish me luck like im join a contest to win. What shes mean by that? Hmm I hope so. Ahad ni ulangtahun (18.8) kami … ada benda nak jadi ke? Dika nak jumpa aku ke L

Saya mimpi awak lagi. Kita keluar untuk anniversary ni. Lepas awak hantar saya balik, awak message saya cakap “Thanks sebab sudi keluar dengan saya” saya reply “ Thanks sebab bahagiakan saya”. Lama tau saya fikir maksud mimpi awak, sampai sudah saya dapat jawapan yang kini baru saya mengerti maksud dibalik message kita dalam mimpi tu. Nampaknya saya dah boleh start move on sekarang.

Hmm so inilah yang terjadi beberapa bulan yang lepas, aku tak sempat langsung celebrate kami punya anniversary. Tak sangka hubungan kami Cuma titik persimpangan untuk hati ini terus merasai dan mengecapi bahagia yang tak terduga. Aku redha dengan apa yang berlaku dan tak akan aku ungkit apa pun. Sebab aku dah ikhlaskan kesemuanya. Malah aku berdoa agar kau bahagia bersama dia lebih dari kau hidup bersama aku.

And untuk awak Dika,


Just do your best, whatever you decide to do in life make sure its make u happy. Go through for what you have done, be hubby for that lucky girl cause I’ve heard that you will marry her. Make her be the best more than I do before. Saya sentiasa doakan awak.

OLDNEW
This is my online diary♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

Chating here ♥
Leave your footprint here


Credits ♥
Hug and Kisses

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Ain Farhana