Im a heart breaker
Friday 8 November 2013 • Friday, November 08, 2013 • 0 comments
13 Julai 2013.

Disebabkan manusia tak pernah sempurna. Kita jangan harapkan apa-apa dari dia. Just accept the way they are sebab bila kita boleh terima dia seadanya semua yang kita harapkan itu pasti akan ada.”

I wish someday. Someone will come to me and say I found my smile again because of you

Luka dihati gua benar-benar dalam sampaikan gua takut nak berikan kasih gua kerana dengan dia gua belajar setia dan cinta yang sebenar. Nak kata gua jiwang? Memang beb L

Im not SINGLE

Gua tau gua tak keseorangan. I still have a lot of friend beside me. Whether they will always with me or not, I still can handle it by myself. Eventrough I know that I never be so tough to face it alone.

Sebab aku sayang. Aku lepaskan semuanya

Ya, cause I love you so much. I take a risk to leave. I broke my heart. I cried so much. Im down.


Mungkin yang pergi ditakdirkan untuk orang lain, untuk kita sedang menunggu dihadapan. Lepaskan yang pergi terus mencari yang menanti

OLDNEW
This is my online diary♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

Chating here ♥
Leave your footprint here


Credits ♥
Hug and Kisses

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Ain Farhana