Encik Argh Whatever, haha ^^
Friday 15 November 2013 • Friday, November 15, 2013 • 0 comments
Assalamualaikum.

Harini nak cerita pasal orang tu. Em ya dia terasa. Aku kerek sangat ke dengan orang? Atau ayat aku macam poyo je, macam bagus je. Hm maaflah. Kadang kalau aku rasa aku betul atau aku tengah marah memang aku cakap ikut dan aku je. Tanpa fikirkan perasaan orang lain. Ya itu yang bff aku selalu cakap.

Maafkan saya yaaaaa. Saya takda niat nak buat awak tersinggung atau terasa hati sampai camtu sekali. Saya cuma rasa saya macam dah melebih jaa. I should behave myself. Saya cuma ingatkan diri saya, yang saya bukan macam tu. And I just say what I really feel. Dan kalau itu buat awak terasa dengan saya, sampai buat saya pulak yang terasa hati dengan perangai awak. Ya saya minta maaf.

Saya sunyi. Saya dah biasa dengan awak. Kenapa diamkan diri? Bagi saya kalau awak fikir secara rasional dan positif benda ni takkan jadi hal. Kita buat dia bukan dia buat kita. Baiki apa yang kurang. That’s all.

Tapi mungkin semua ini ada hikmah. Lepas apa yang saya cakap tu, awak diamkan diri. Saya jadi tahu dengan lebih dalam lagi perangai awak. Saya jadi tahu awak ni macam mana orangnya. Saya perhatikan je apa awak buat. Dan kadang apa yang awak buat sakitkan hati saya. Saya diamkan je. Sebab saya tahu saya tak berhak luahkan perasaan saya kat awak. Tell you everythings that I really feel.


Takpa lah, sekurang kurang nya saya tahu apa yang awak cakap pasal diri awak tu betul atau tak. Saya dah boleh bandingkan. Saya mengerti dan macam biasa saya akan cakap im okay. Lebih baik saya tahu sekarang kan dari saya tahu nanti. Sebab saya taktau apa perasaan saya dengan awak. Yang pasti bila awak diam saya sunyi. Bila awak cakap awak rindu hati ini menari. Bila awak cakap awak sayang saya taktau mana nak lari.

OLDNEW
This is my online diary♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

Chating here ♥
Leave your footprint here


Credits ♥
Hug and Kisses

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Ain Farhana