Almost see my future :')
Saturday 9 November 2013 • Saturday, November 09, 2013 • 0 comments
Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Nampaknya rezeki aku nak kerja kerajaan semakin terbuka. Surat dah sampai. Tunggu masa nak pergi. Akhirnya aku berjaya jugak jadi orang. Bukan apa, aku cuma nak tengok makayah aku bangga dengan aku. Aku nak dorang tau yang aku bukan anak yang menyusahkan macam yang dorang selalu cakap.

Dalam masa yang sama hati ni sedih nak tinggalkan kawan-kawan kohort 14 group 1. I will miss you guy! Take care okay. Rezeki kita mungkin lain-lain. Aku sayang sangat dekat engkorang. Moga berjaya dalam apa jua yang korang kerjakan. Ada rezeki kita akan berjumpa lagi. Khawin nanti jangan lupa jemput aku yaa wehh. Aku akan rindu korang sesangat nanti. Good luck for your final exam.

Jangan risau, aku akan sambung jugak pengajian aku. Aku nak berjaya jugak. Dari satu tangga ke tangga lain yang lebih tinggi. Maafkan segala silap aku ya, halalkan semua. Terima kasih sebab sudi layan perangai aku yang tak betul ni. Selama dua tahun kita bersama. Walaupun tempoh tu tak lama. Aku tetap bersyukur dapat berkenalan dengan engkorang semua.


Selamat tinggal sahabat.

OLDNEW
This is my online diary♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

Chating here ♥
Leave your footprint here


Credits ♥
Hug and Kisses

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Ain Farhana