Kejarlah Jodoh, Kau ku tangkap !
Saturday 4 May 2013 • Saturday, May 04, 2013 • 0 comments

Assalamualaikum

Lama dah aku dah update blog ni . Maklum lah busy dengan kehidupan seharian . Kata ko ! haha . Hmm , apa yang nak diceritakan dalam entri baru ni ek ? Act , idea tu ada. So aku cerita pasal love life lak ek.

Bismillahirahmanirahim,

Banyak dah dugaan kitaorang hadap sesama. Penat dia melayan kerenah aku, aku melayan kerenah dia. Dah biasa dah dengan semua ni. Kalau kitaorang gaduh pun mesti settle haritu jugak. Pernah je aku gaduh sampai mintak jangan cari aku lagi. Tapi tanpa nawaitu yang ikhlas lah. Sebabkan perasaan marah melampau masa tu. Kenapa ? maaflah tak boleh cerita. Dan disebabkan perasaan sayang dan cinta yang terlalu tinggi, marah aku tu aku tolak tepi dengan harapan baru.

Sejak dari peristiwa perang abad ke 5 tu, aku nampak perubahan dalam hubungan kitaorang. Dimana sebelum ni apa yang di tak pernah buat, dia tunjuk sekarang. Apa yang dia tak pernah cakap, dia luahkan kat aku ni haa. Baguslah kalau kejadian tu buat kami sama-sama berubah. Maksud aku berubah menjadi lebih mesra. Bukan sebelum ni tak mesra , tak ! Cuma lebih sweet gitu. Haha J

Dia dah makin manja. Manja dia tu aku je yang tahu, aku je yang boleh rasa. Dia kalau bercakap pun, banyak buat aku senyum. Tergelak sensorang. Orang cakap lovesick gitu. Angau lahhh ;) bahagia sangat. Semua apa yang dia buat aku simpan dalam memo aku. Apa yang jadi kat kitaorang semua aku simpan dalam phone. Bila rindu dia. Aku buka memo tu. Baca.

Tapi makin lama aku dengan dia. Makin aku takut kehilangan dia. Takut pada masa depan yang menanti. Apa dia akan pergi atau masih disisi. Hmm, yang tu semua aku serahkan pada takdir. Biarlah masa yang menentukan. Risau jugak aku bercinta lama-lama, tapi kawen dengan orang lain. Nauzubillah , tak sanggup aku fikirkan. Yang mampu dibuat sehingga kini, pertahankan dengan kesungguhan. Insha Allah.

OLDNEW
This is my online diary♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

Chating here ♥
Leave your footprint here


Credits ♥
Hug and Kisses

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Ain Farhana