Sekadar Coretan
Saturday 2 March 2013 • Saturday, March 02, 2013 • 0 comments
Setiap apa yang kita lakukan biarlah jujur,kerana kejujuran itu penting dalam sesebuah kehidupan.Tanpa kejujuran,hidup tak akan bahagia. Mencintai seseorang itu,umpama mengejar pelangi petang.Sungguh cantik dipandang.Sungguh indah dipandang.Tapi tak mampu untuk dipegang.

Selagi kita bergantung pada الله .Kita tak akan pernah jumpa perkataan "KECEWA" dalam kamus hidup kita !Yang penting 'YAKIN'. Bolehkan awak ?  Ku titipkan DOA untukmu,walaupun jauh terpisah.Biarlah DOA menjadi PENGHUBUNG ikatan yang TERBAIK buat kita. 

Allah lebih tahu apa yang kita dapat,apa yang kita berhak dapat,apa yang berhak kita milik dan apa yang berhak kita rasai. Saya masih terus menungu dan menunggu.Dan awak perlu tahu yang saya menunggu awak.Bermakna awaklah yang paling bermakna dalam hidup saya.

Merindui seseorang adalah sesuatu benda yg perit.Tapi nak buat macam mana kan?Kalau dah terlalu cintakan dia,rindu serindu rindunya lah. Perempuan kalau dah ada pasangan,semua dia takut.Takut terluka,kecewa,diduakan dan sakit hati.Walaupun hakikatnya,perempuan memang tabah.

Biar berjauhan asal hati tak berubah.Biar tak jumpa asal hati tak lupa.Cubalah untuk setia,walaupun jauh di mata. Walaupun awak tak boleh temankan saya tidur.Tapi saya nak awak sentiasa ada dalam mimpi saya setiap hari untuk temankan saya.

Seandainya kita dicipta untuk menjadi satu.Pasti suatu ketika kita akan bertemu.Seandainya kita dicipta untuk tidak bersatu.Ku tetap menunggu mu. Kadangkala orang yang sentiasa tersenyum riang dia hadapan kita itu adalah orang yang sering menyapu air matanya ketika dia sendirian.

Kadang-kadang saya suruh awak dengar sesebuah lagu tu kerana lirik lagu tu menerangkan apa yang saya rasa dan perasaan saya terhadap awak. Dari kehilangan,saya belajar erti keikhlasan.Dari kekecewaan,saya belajar erti kesabaran dan dari pengkhianatan,saya belajar erti kesetiaan.

Larilah hingga ke hujung dunia.Terbanglah hingga langit ketujuh.Kalau sudah jodoh,pasti bersatu jua.Menanti yang halal buatku :)

OLDNEW
This is my online diary♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

Chating here ♥
Leave your footprint here


Credits ♥
Hug and Kisses

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Ain Farhana