Tak usah berharap
Wednesday 13 February 2013 • Wednesday, February 13, 2013 • 0 comments
Dulu aku selalu berharap , hubungan aku kekal dengan orang yang aku sayang sampai ke jinjang pelamin . Mempunyai keluarga bahagia . Ada anak-anak . Sampai mati . Setia sampai ke hujung nyawa . Tapi lain pulak yang jadi . Hubungan tu bersepah entah ke mana . Terhenti di persimpangan jalan yang tiada akhirnya .  Terkontang-kanting sendirian tanpa peneman yang setia .

Sekarang aku dengan dia . Si pengarang jantung . Senantiasa aku doakan agar kami bahagia . Supaya kami mampu , mempertahankan hubungan ni . Dengan bijak menggunakan akal . Sungguh aku bahagia . Kawan-kawan aku juga begitu . Semua berharap agar hubungan ni tak terhenti macam sebelum-sebelum ni . Semua letakkan harapan yang tinggi agar hubungan ni dapat bertahan sampai nafas terakhir .

NO PICTURE !


 Aku bahagia dengan dia . Sangat bahagia . Dah macam-macam dugaan aku dengan dia tempuh . Jarang dapat peluang berjumpa tulah yang mengeratkan lagi hubungan aku dan dia . Sayang saya pada awak sungguh tiada akhirnya .


Yang ni Sha dengan Lan . Bukan Lan Todak k . Ni lan a.k.a abang polis . HAHAHAHHA :p Pernah sekali Sha bagitahu , yang dia takut kalau hubungan mereka entah kemana . Jangan macam tu k . Walaupun dorang baru nak masuk dua bulan . Bibit-bicit cinta antara dorang tak pernah kurang . HAAHAHA . Mandai-mandai je aku xD


Ni lagi sweet enn , jelly aku . Haha . Sokay . Ni Iffah dan Mirul . Comel je dua-duakan ? Walaupun badai yang selalu menimpa mereka . Sikit pun cubaan itu tak buat mereka goyah walau seinci . Tetap saja sanggup berpanas hujan berembun . 

Aku tak pernah berharap yang dia jadi suami ku . Sebab aku takut kalau aku terlalu letakkan harapan yang tinggi , kecewa jawapan yang aku dapat nanti . Apa yang boleh aku lakukan . Titipkan doa setiap hari agar dialah jodohku , dialah suamiku , dialah imamku , dialah bapa kepada anak-anakku . Yang mampu aku buat untuk ke tahap itu , aku akan pertahankan hubungan ni . Tanpa ragu . Andai kata suatu saat nanti dialah jodoh aku , barulah aku boleh berharap agar dia menjadi suami yang soleh . Dan setia dengan aku sampai hujung nyawa . Aminn :')


OLDNEW
This is my online diary♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

Chating here ♥
Leave your footprint here


Credits ♥
Hug and Kisses

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Ain Farhana